Пластуни з 12 осередків взяли участь у Комунікаційному вишколі

На вихідних у Києві пластуни взяли участь у крайовому комунікаційному вишколі.  Учасники тренінгу освоювали SMM, змагалися у сторітелінгу, дізнавалися нюанси співпраці із ЗМІ тощо. Дізнатися більше про механізми комунікації приїхали представники медіаслужб осередків з Дніпра, Львова, Кропивницького, Києва, Тернополя, Полтави, Сум, Івано-Франківська, Кременчука, Чернівців, Кривого Рогу та Шумська.

«Учасники тренінгу – пластуни, котрі прагнуть показувати молоді у своїх містах, чому Пласт – це круто. Хочемо навчити наших волонтерів, як робити це сучасними ефективними методами. Для цього закликали професійних спікерів – фахівці допоможуть комусь познайомитися з новими технологіями й сервісами, а комусь – вдосконалити вже наявні комунікаційні навички», – зазначив організатор тренінгу, менеджер із комунікацій Пласту в Україні Роман Тимоцко.

Серед спікерів тренінгу – представники державних установ, приватних медіа та маркетингових компаній. З пластунами ділилися знаннями й досвідом Ярема Дух (координатор іноземних медіа в Адміністрації Президента України), Артем Жуков (менеджер digital-проектів Адміністрації Президента України), Катерина Мізіна (журналістка Громадське Культура), Тарас Волянюк (засновник студії інфографіки Remarker), Надія Чорна (очільниця напрямку комунікацій Форуму НДО в Україні), Роман Борщ (журналіст телеканалу «Еспресо»). Теми стосувалися різноманітних видів комунікації. Пластуни мали нагоду здобути дізнатися більше про такі напрямки:

  • інструменти комунікацій для недержавних організацій;
  • онлайн-сервіси для створення мультимедійного контенту;
  • комунікація з журналістами;
  • сторітелінг;
  • кризові комунікації в Пласті;
  • прес-анонси та прес-релізи;
  • візуальний контент.

Голова Пласту в Україні Ольга Герус разом із відповідальним за комунікації в Крайовій пластовій раді Петром Задорожним розповіли учасникам про Комунікаційну стратегію Пласту.

«Комунікації – один з ключових механізмів реалізації Стратегії Пласту. Сьогодні побачила, що маємо гарний, а головне якісний запал працювати для іміджу та зросту чисельності волонтерів Пласту. Пластуни буквально завалюють спікера питаннями – цікавляться, як правильно застосувати ті чи інші навички у своєму осередку. Що не менш важливо – учасники з різних регіонів країни діляться досвідом та власними ідеями. Впевнена – висвітлення організації назовні – в надійних «медіаруках», – ділиться враженнями від візиту на тренінг Голова Пласту в Україні Ольга Герус.

Тренінг завершився аудіоекскурсією київським Подолом від компанії Pic pic. Пластуни отримали сертифікати про прослухання курсу з комунікацій. По завершенні тренінгу кожен учасник отримав завдання – реалізувати три комунікаційні проекти, що стосуються Пласту, в своєму місті. Про їх реалізацію зможете прочитати на сайті Пласту або на офіційній фейсбук-сторінці.

Текст: Максим Бадік. Фото: Віктор Смоляк

By | 2017-06-12T18:35:58+00:00 12.06.2017|Categories: Загальне|