Конкурс на три посади в Крайовій пластовій старшині

Крайова пластова рада оголошує конкурс на три посади в Крайовій пластовій старшині: фандрейзера, координатора проекту публічних зустрічей, координатора пластової брендової продукції.

Конкурс на посаду фандрейзера

Працівник працюватиме відповідно до річної програми “Фандрейзера”, затвердженої КПР на 2017 рік. Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта, неповна вища освіта (студент з вільним відвідуванням або заочна форма навчання);
  • активна пластова діяльність протягом останніх 2 років;
  • аналітичний склад мислення та готовність працювати на результат;
  • вміння та готовність проявляти ініціативу в межах робочої програми;
  • успішний досвід взаємодії з донорськими організаціями, що діють в Україні та за кордоном.
  • досвід підготовки грантових заявок, отримання фінансування та управління проектами.
  • наявність зв’язків і позитивного досвіду співпраці з держструктурами, бізнес-колами та міжнародними донорами.
  • готовність виконувати свої функціональні обов’язки на постійній основі за місцем розташування офісу Пласту у м. Києві (вул. Гончара 47 в).

Основні обов’язки на посаді:

  • робота з базою даних донорів і можливих жертводавців;
  • залучення коштів і матеріальних ресурсів для діяльності.
  • підбір і координація волонтерів проекти з фандрейзингу;
  • підтримка та розвиток зв’язків з партнерами;
  • підтримка та розвиток Цільового фонду розвитку Пласту;
  • забезпечення диверсифікації джерел надходжень.

Умови праці:

  • повний робочий день;
  • гідна оплата праці (ставка);
  • дружній колектив;
  • робота в комфортному офісі в центрі Києва;
  • надання проживання у м. Києві (оплата працівником комунальних послуг);
  • персональне професійне зростання, за потреби сприяння в участі у спеціалізованих тренінгах/навчальних програмах/семінарах/курсах;
  • щорічна оплачувана відпустка

Кандидати мають подати резюме та мотиваційний лист (не більше А4) до 15 вересня 2017 року на адресу kps@plast.org.ua з темою листа “Резюме на посаду відповідального за фандрейзинг”. Після проходження першого туру з відібраними кандидатами буде проведено співбесіду в Києві або по скайпу.

Конкурс на посаду координатора проекту публічних зустрічей (фріланс)

Координатор проекту організовує регулярні заходи (робоча назва – PlasTalks) та підсумковий (річний/піврічний) масштабний форум. Мета зустрічей – створення середовища активної молоді – потенційних волонтерів Пласту. Має такі обов’язки:

  • створення бачення заходів і плану їх проведення;
  • організація заходів (домовленості: спікери, приміщення, техніка);
  • фандрайзинг проекту;
  • PR кожного заходу та проекту в цілому;

Робота над проектом за вільним графіком (фріланс) із бажаним перебуванням у Києві. Вимоги/побажання до кандидата чи кандидатки:

  • досвід організації подібних заходів;
  • досвід фандрайзингу;
  • гнучкість відносно основної зайнятості;
  • комунікабельність;
  • націленість на результат;
  • бачення PR заходів.

Оплата за результатом співбесіди. Резюме і мотиваційні листи надсилати на press@plast.org.ua до 15 вересня.

Конкурс на посаду координатора пластової брендової продукції (фріланс)

Менеджер координує створення пластової брендової продукції (одяг, сувеніри, аксесуари…); має такі обов’язки:

  • планування створення продукції;
  • пошук і домовленості з дизайнерами, виробниками, розповсюджувачами;
  • логістика замовлень і поширення продукції;
  • ведення фінансової звітності;
  • адміністрування всього процесу від ідеї до потрапляння продукту в руки клієнту;
  • реклама продукції;

Робота над проектом за вільним графіком (фріланс) із бажаним перебуванням у Києві. Вимоги/побажання до кандидата чи кандидатки:

  • гнучкість відносно основної зайнятості;
  • комунікабельність, навики спілкування з клієнтами;
  • націленість на результат;
  • організаторські здібності;
  • багатозадачність;
  • побажане членство в Пласті;

Оплата за результатом співбесіди (ставка+відсотки від реалізованої продукції). Резюме і мотиваційні листи надсилати на press@plast.org.ua до 15 вересня.

By | 2017-09-05T11:48:07+00:00 05.09.2017|Categories: Офіційно|