Команда організаторів інтелектуально-мистецького фестивалю «Орликіада – 2018» рада оголосити відбіркові завдання для участі в заході

Цьогоріч фестиваль на тему “Четверта влада” відбудеться 2-4  листопада у чарівній Вінниці

Друзі, а ви знаєте, що Четверта влада – це те, без чого перші три не можуть обійтися? Її сила настільки велика, що вона впливає на суспільну думку, змінює хід події, робить людину всесвітньовідомою за декілька хвилин чи може зібрати сотні тисяч доларів на лікування потребуючого. Завдяки їй інформації достатньо лише декілька годин, щоб облетіти Земну кулю і досягти свого результату. Вона той інструмент, який спонукає людей брати у руки зброю чи сідати за стіл переговорів.

Пластуни мають володіти цією владою, уміти використовувати її потенціал, співпрацювати з її представниками. Саме це і спонукало нас звернути особливу увагу на засоби масової комунікації під час «Орликіади».

Ми розпочинаємо процес зголошення команд та кандидатів на Гетьманича та Гетьманівну. Запрошуємо наших давніх друзів-учасників та нових випробувати свої сили у цьогорічній тематиці.

Кінцева дата зголошення: 15 жовтня 2018 р.

Дата оголошення результатів відбору учасників: 18 жовтня 2018 р.

Кінцева дата зголошення: 15 жовтня 2018 р.

Вимоги до кандидатів: – вік 14-17 років; – ступінь: не нижче пластуна/нки учасника/ці.

Анкета для зголошення знаходиться ТУТ

Дорогі наші кандидати та кандидатки на Гетьманича та Гетьманівну. Усім відомо, що саме ці звання Орликіади овіяні легендами та переказами. Ніхто до кінця не відає, коли надсилає зголошення, що на нього чекає. Так само і журналіст, виходячи з дому, не завжди впевнений, де опиниться до вечора, який вир подій його закрутить. Головне, щоб ручка була із чорнилом, телефон заряджений, камера напоготові і диктофон не барахлив!

Пропонуємо кожному з вас ввійти у роль представника ЗМІ. Та відстояти честь професійного мундира.

Ми відібрали для вас три доленосні запитання та завдання.

  1. Досить часто журналісти висвітлюють ту інформацію, яка є для них особисто

неприйнятною, не цікавою, або ж суперечить їх цінностям, життєвим принципам. Чи має право журналіст на висвітлення інформації крізь призму власного бачення, чи все ж його завдання транслювати її такою якою вона є. А може бувають різні умови? Як і наслідки))) Що ви думаєте з цього приводу? 2. Блогерство нині стало досить модним заняттям. Завдяки йому можна не лише

познайомити світ із собою, але й непогано заробити. Деякі журналісти полишають свою роботу і стають блогерами. Чи можемо ми вважати, що блогерство – новий вид журналістської діяльності, чи має воно право стати на один рівень із журналістськими матеріалами? 3. Fake – це те, що підриває довіру до журналістики і змушує людину вмикати

критичне мислення. Хтось через фейки більше не слідкує за офіційними новинами, хтось стверджує, що вони роблять життя цікавішим, а дехто не відрізняє узагалі правди від вигадки у поширюваній інформації. Що робити з фейковими новинами, як карати чи заохочувати її авторів? А може не звертати на них увагу? Хіба вони аж настільки впливають на наше життя? Допоможіть нам у цьому розібратися.

Критерії оцінювання:

– структурованість відповіді; – аргументованість; – змістовність; – відсутність орфографічних, пунктуаційних, лексичних, граматичних помилок та русизмів, діалектизмів; – креативність

Завдання:

Ми впевнені, що вам вже все відомо, про Четверту владу. Пропонуємо вам, за допомогою інтелект-карти (інші назви: ментальна карта, карта розуму), відобразити основні складові ЗМІ. Не забудьте вказати її види, спеціалізації, типи, категорії, класифікації, функції та ін. Помічником у розробці інтелект-карти вам стане ось цей посібник

Вимоги:

– уся інформація має розміщуватися на одній інтелект-карті; – допускається використання для побудови інтелект-карти комп’ютерних програм та її розробка вручну; – форма представлення результату зображення у форматі jpg, pdf, doc (у зголошенні надати посилання на ресурс, де ви його розмістите)

Критерії оцінювання:

– повнота розкриття завдання; – самостійність виконання; – креативність оформлення; – використання художніх, символьних, графічних елементів та кольорів; – відповідність вимогам оформлення інтелект-карти.

Кінцева дата зголошення: 15 жовтня 2018 р.

Вимоги до команди:

– вік учасників: 12-17 років; – передивіться вік! – команда має складатися із 6-8 осіб; – усі учасники команди мають бути пластунами; – кожну команду від реєстрації до від’їзду мають супроводжувати повнолітні впорядники.

Анкета для зголошення знаходиться ТУТ

Зголошення команди передбачає надання нею інформації про себе, а також відповіді на питання та виконання завдання.

Отже, питання для команд:

  1. Нині часто говорять, що ЗМІ – це галузь, яка вимирає, що професії, пов’язані із нею, незабаром зникнуть. І певна рація у цьому є. Напишіть свої спільні із командою роздуми, чи зникне у суспільства потреба у ЗМІ чи ні? Наведіть аргументи та приклади. 2. Четверта влада і цензура: чи можливе їх співіснування? 3. Які професії, пов’язані із ЗМІ, відомі вашій команді?

Критерії оцінювання:

– структурованість відповіді; – аргументованість; – змістовність; – відсутність орфографічних, пунктуаційних, лексичних, граматичних помилок та русизмів, діалектів.

Завдання:

Чи не найскладнішим і, водночас, найцікавішим завданням у ЗМІ вважається журналістське розслідування. Далеко не усі, хто є у цій професії, беруться за такі завдання, але вашій команді воно точно буде під силу! До моменту надсилання зголошення вам необхідно здійснити журналістське розслідування у тій місцевості, де ви проживаєте. У вас одразу виникло запитання: на яку тему?! Ви чекаєте на вказівку свого редактора? Забудьте! Ви – самодостатні, незалежні, креативні, володієте усім необхідним ресурсом і зможете самі побачити ту тему, ту проблему, яка цікавить усіх, хто живе поруч із вами.

Політика – тема-табу. Довкола є купа цікавіших речей Також не варто акцентувати на негативі: зробіть свій проект максимально позитивним, а світ добрішим!

Для того, що виконати це завдання якісно, радимо спершу дослідити вимоги щодо журналістського розслідування та переглянути вдалі приклади.

Вимоги:

– форма представлення результату журналістського дослідження: відео (у зголошенні надати посилання на ресурс, де воно розміщене) – тривалість відео – до 5 хв. – присутність у кадрі усіх членів команди.

Критерії оцінювання:

– влучність заголовку; – розкриття проблеми; – постановка завдання; – актуальність; – логічність; – результативність; – представлення роботи усієї команди; – креативність.

Ну то що, акули пера, готові до пошуку істини та журналістських пригод?

Якщо у вас виникли питання звертайтеся:

– комендантка Віта Коновалова, Орл (тел. 0967203811)

Слідкуйте за оновлення інформації на сторінці Орликіади у фейсбук.

Опубліковано | 2018-10-01T19:04:38+00:00 21.09.2018|Категорії: Змаги / Табори|