Привіт!
Я певна, Ти шукала чи шукав своє місце у цій війні. І певна, що ти донатила/в армії, знаючи, що це рятує чиєсь життя. І що ти з пластунами перевернула/в гори, аби забепечити друзів на фронті всім, що треба. Але Твоє місце може змінюватися з часом.
Зараз Ти можеш продовжити працювати з командою Пласту, допомогти нам щодня робити все, що ми можемо, для України:
- допомагати дітям емоційно впоратися з усім тим лайном, що з’явилося у їхньому житті з війною,
- надавати гуманітарну підтримку тим, хто поруч із бойовими діями,
- і найважливіше — допомагати рятувати життя наших із Тобою друзів — пластунів військових.
Для того, аби Пласт завжди міг відгукуватися на прохання пластунів на фронті, нам треба Твоя допомога у залученні коштів. Більшість допомоги приходить саме онлайн, тому нам треба вкладатися в діджитал фандрейзинг настільки сильно, наскільки ми можемо.
Допоможи нам втілювати онлайн-збірки коштів для підтримки пластунів на передовій.
Тобі буде потрібно:
- планувати, менеджити, аналізувати онлайн-проекти, спрямовані на залучення коштів;
- моніторити зміни в аудиторії благодійників та вдосконалювати існуючу сегментацію на конкретні цільові аудиторії;
- пропрацьовувати канали залучення нових благодійників;
- супервайзити команду комунікацій у питаннях донейту: формувати запити, аналізувати і обговорювати показники (fb, insa, сайт);
- спілкуватися із благодійниками, звітувати, дякувати через розсилки, листи, листівки, дзвінки, сайт;
- для емоційної комунікації з ними — збирати історії військових та волонтерів;
- працювати зі платіжними системами (LiqPay, Fondy та ін.), через які благодійники надсилають кошти;
- вести статистичні таблиці, бази даних благодійників;
- стежити за втіленням цілей краудфандингу.
Тобі це під силу, якщо Ти:
- розумієш, як працюють онлайн-комунікації та емейл-маркетинг;
- відчуваєш тексти;
- вмієш формувати меседжі на різні цільові аудиторії;
- маєш досвід менеджменту проєктів, бо для твоєї роботи доведеться залучати інших фандрейзерів, комунікаційників, військовий напрямок тощо;
- аналізуєш помилки і успіхи;
- знаєш базово ексель, розумієш цифри, можеш проаналізувати статистичні показники;
- знаєш англійську, бо про якісний фандрейзинг рідко пишуть українці;
- пластуєш щонайменше 3 роки;
- ризикуєш втілювати нові проекти.
Пласт у свою чергу пропонує Тобі:
- гнучкий графік;
- повну зайнятість;
- можливість ремоуту;
- офіс в Києві та у Львові;
- дуже теплу команду;
- досвід у фандрейзингу, який стає неймовірно затребуваним в Україні.
Ще пів року тому я переконувала друзів, що фандрейзинг — це не складно. А зараз майже кожен спробував залучати кошти самостійно і знає, як це. Знає, що люди готові допомагати, якщо дати їм для цього можливість. І наше з Тобою завдання — дозволити людям це робити!
Надсилай своє CV на адресу [email protected] до 26.09. І будемо разом допомагати нашим друзям-пластунам на фронті!
Тетяна Буць,
керівниця напрямку фандрейзингу
Схожi новини
Верховна Рада України прийняла від пластунів Вифлеємський вогонь
Детальніше
Пласт шукає координатора центральної події ВВМ
Детальніше
Відкрито зголошення на МВТ “Золота Булава” 2024
Детальніше
Шукаємо SMM-менеджера/ку в Центральний офіс Пласту
Детальніше
Благодійна Ватра Пласту — дякуємо за підтримку!
Детальніше